Seeegt...

image88

är det att logga in*suck*

Måste bara testa att lägga in en bild tagen med min nya mobil på gardinerna som jag bytte igår. Skärpan är inte den bästa men jag håller på att testar mig fram.

Har haft Me & I party idag och detta blev inhandlat:
Tröja till älsta sonen, t-shirt till andra sonen, klänning/tunika till dottern och sist men inte minst en klänning till mig. Barnen fick själva välja vilka kläder de ville ha få se om de ångra sig när kläderna väl är hemma. Blev tyvärr inte så många, fick flera återbud i dag men så blir det i bland.

När partyt var slut satte jag mig framför teven och blev sugen på att träna. Har flera ggr försökt att trycka in ett pass men har bestämt mig för en vilodag, då resten av veckans schema är tufft.
Enligt stegmätaren, som jag har använt nästan hela dagen, har jag tagit ca 12 500 steg. Vet faktiskt inte om det är mycket eller lite men i dag har varit en lung dag både på jobbet och hemma. Ska ha den  ett par dagar för att se lite vad resultatet blir.

Fick ett Sms att farfar inte var så pigg. Han är tydligen väldigt trött, vilar väldigt mycket, tappat aptiten och har gått ner i vikt. Skulle ha ringt honom i dag men det blev lite väl körigt, får ringa i morgon och prata lite med honom. Han har fyllt 99 år i år och verkar ha tappat lite av gnistan.

Borde faktiskt stryka lite men jag överlåter det till i morgondagen och istället går jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Har kollat runt i din blogg lite. Jag tycker du kämpar på bra med VV. Jag är själv med där och vet att det ibland går upp och ibland går ner. När det går upp blir man depp och funderar på vad man gör fel, men man funderar sällan på vad amn gör rätt när man går ner....

Jag har inga knep att komma med, förutom att du inte ska ge upp. Det är bara att bita ihop och köra på liksom. Jag önskar dig lycka till. Kommer tillbaka för att läsa mer :)

Postat av: Carina

12 500 är ju många steg det!
Minns inte hur många det ska vara för
att få en viktminskning då när jag använde
räknaren, men mycket var det iallafall!
Fick sällan mer är 9000-10000 steg på en dag!
Kramkram Carina

2007-04-11 @ 17:50:53
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback