Har fått färg idag


image92

Har suttit i solen en stund och det stramar i ansiktet och jag är lite röd på kinderna. Har dock inte bränt mig som jag annars gör väldigt lätt*suck*.

Jobbar kväll nästa vecka men är ledig på fredag*skönt*. Jobbar inte på min ordinarie avdelning och kvällstiden på denna tillfälliga avdelning är sämre än min vanliga. Nu jobbar jag 14-23(mot 14-22) och den extra timmen känns verkligen. Kommer senare i säng och får sova mindre då jag måste upp straxt efter 07.00 dagen efter då älste sonen ska till skolan=(. Förmodligen är det sista kvällsveckan med dessa tider*hoppas*.Efter operationen verkar det som om jag ska gå tillbaka till min gamla avdelning men ett annat skift till och börja med. Vi får se vad som händer, saker har ändrats innan så...

Angående lördagensvikt så har jag äntligen hamnat inom min BMI gräns och är nu mera inte överviktig*YIPPI*.
Är guldmedlem och då jag nu har mindre äm 2 kilo till min målvikt så slipper jag betala=)). Har även klarat mit 10% delmål. Är oerhört glad för allt detta men kommer inte unna mig någon nu utan väntar tills efter op då jag ska handla kläder. Ojoj vad det kommer bli kul att prova och köpa kläder*längtar*.

Ska ta in sista tvätten som hänger ute sedan ska jag faktiskt lägga mig i ett skönt bad och bara ta det lungt resten av kvällen.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback