Halva arbetsveckan...

image89


är gjord*SKÖNT*. Snart är det helg igen, hoppas verkligen det blir fint väder så man känner att det är VÅR.

Hittade bilden hos
Liljesaga och var bara tvungen att låna den, man kanske skulle prova innan op*S*

Idag har jag fått veta min bonus på jobbet. Det blir lite mer än en månadslön som betalas ut nu i april. Det gör inte ont, speciellt efter all min sjukskrivning. Löneökningen har vi inte fått veta än och det lär säkert dröja eftersom facket och företaget precis har börjat förhandla(tror jag).

När jag skulle hämta dottern på dagis idag så hade hon somnat under en bänk när hon tjurade. Hon sover aldrig på dagis. De tyckte även att hon var varm och tog tempen men den var normal, det var den även nu i kväll. Få se om det är något som håller på att bryta ut men hon har både ätit bra och varit pigg*tummhållning*.

Maken har varit på sjukgymnasten och mår inte bra. Han har riktigt ont i huvudet, det brukar han iof få när han har varit där, ibland är det mer och andra gånger mindre. Denna gången är det betydligt mer och han har legat hela kvällen. Tyvärr har det inte blivit lika mycket gjort här hemma som jag hade planerat men får fixa det i morgon.

Träningen har jag prioriterat så det blev både en promenad på 65 min med mina extra tyngder i händerna;-) och  53 min på crossen. Gjorde även 3 olika magövningar. Nu är jag mör i kroppen och ska alldeles straxt gå och sova. Enligt min stegräknare så har jag gått 22 500 steg. Ska fortsätta att använda den och se hur mycket jag kan komma upp i.

Nu ska jag gå och sova, ska upp vid 05.00 i morgon oxå*gäsp*

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Waylifeonmars

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback