Bredbandet strular...

image105


i dag oxå=(. Fattar inte varför det har börjat strula så mycket nu.
Det är sent och och jag skulle prova en sista ggr innan sängdags och då minsann fungerar eländet.

I dag har jag jobbat min sista dag innan op*härligt* En på jobbet frågade om jag hade börjat bli nervös än och jag sa som det var, att  jag är mest orolig för att jag eller läkarnen ska bli sjuk så op blir inställd*VILL INTE*
Detta är faktiskt min första hela vecka ,sedan jag blev sjuk i mitten på dec, som jag har klarat av att jobba hela veckan*glad* Det är verkligen ett STORT steg i rätt riktning.

En granne kom förbi med
Me&I kläderna som jag hade beställt och passade även på att stanna på en liten kaffe. Det är festligt hur svårt folk verkar ha att se att jag har så stor byst. Grannen frågade lite om min bh storlek och nämde även att jag alltid har stora tröjor, helst tjocka fleecé så det kan vara svårt att verkligen uppfatta storleken. Jag gick och hämtade min BH (har den aldrig på mig hemma på grund av att jag får så ont i axlarna) och satte ena kupan på dotterns huvud och hon blev chockad då det blev som en mössa till henne.

Det var likadant på jobbet en av tjejerna på skiftet trodde inte att jag var så stor så jag drog upp tröjan(i omklädersrummet) och hon blev oxå chockad och sa att hon aldrig hade sett så stora innan. Tror att genom stora tröjor, dålig hållning och genom att jag är liten så ser de inte så gigantiska ut. Längden gör mer att jag uppfattars som mullig/kraftig då jag inte ha någon synlig midja på grund av brösten. Är mer som en liten kub*s*

Få passa på att ta lite kort i helgen för att föreviga eländet så man inte glömmer hur man faktiskt såg ut.

I morgon är det dags för vägning hos vv igen. Vågen kommer inte visa sig på sin bästa sida då jag faktiskt har syndat i dag. Har ätit en halv pizza då jag har gått och längtat så fruktansvärt länge efter det, pms gör inte saken bättre heller=(. Får sköta mig exemplariskt i helgen så jag inte lägge på mig mer, helst vill jag ner 0,5 kg till men jag är jättenöjd med mitt resultat hittills. Få se om jag slipper mitt halsonda så jag kan träna lite till innan tisdag.

Nu ska jag gå och sova.
Trevlig helg!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback