4 dagar...


image87

att jobba denna veckan*skönt*. Nästa vecka är det oxå bara 4 arbetsdagar eftersom jag är ledig på fredagen.
I morgon är det 3 v kvar till op och jag längtar verkligen, trista bara att vågen inte sammarbetat.

Har ökat träningen lite för att se om det ger resultat. Har gått i ca 50 min i dag och det var en riktigt lång uppförsbacke i ca 13 min*pust*. Hade även 2 halvlitersflaskor fyllda med vatten, en i varje hand, för att öka förbränningen.  Använde stegräknaren under promenaden och den visade på lite över 7 000 steg, är det verkligen rimligt? Har faktiskt inget att jämföra med så tyvärr vet jag inte om det stämmer men gör det det så är jag verkligen nöjd.
Har även tränat 50 min på crossen + lite magövningar. I morgon blir det ingen träning eftersom jag har
Me & I party här hemma.

I dag har vi inte gjort något speciellt. Städat lite och jag passade även på att pusta 13 fönster på insidan. Bytte även gardiner på kontoret/gästrummet. Vi köpte lite nya fräscha blommor.

Nu ska jag ta hand om sista tvätten sedan är det dags att sova, börjar kl 06.00 i morgon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carina

De där med stegräknare är inte lätt vill jag lova!
Vi fick alla på jobbet sådana i höstas, även om vi gick tillsammans så visade de int elika iallafall, skillnaden var till och med stor, då hade vi samma räknare alltså! Min ligger numera i väskan och skräpar. Hoppas nu att du lyckas med dina kilon innan op. Kramkram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback