Kaffe ljuva kaffe

image275

Dagens första kopp och det är helt underbart god*njuter*. Blev sent idag men
hann inte i morse och nu har jag precis kommit hem så...

Läkarbesöket är en historia i sig själv. Skulle vara där kl 9.15 och kommer till sjukhuset 9.10 parkera bilen och börjar leta efter hudmottagningen. Hittar den ganska lätt men det står hud och könsmottagning*hmmm*.
När jag går in så sitter en några ungdomar där och jag måste erkänna att det inte kändes kul att sitta där bland alla ungdomar(mest killar). Kommer iaf in ganska snabbt och det är 2 läkare *konstigt*. Bara att klä av sig och de börjar kolla på mina leverfläcka i någon typ av förstoringglas och emellanåt så strycker de på något för att se bättre.

Summan blev iaf att jag har inga som måste bort akut men 3 st ser lite oregelbundna ut så de vill undersöka dem närmare i mikroskop, så de ska bort. Kommer även att bli kallad till en fotografering så de lättare kan hålla koll på om leverfläckarna förändras något.

Efter besöket så insåg att jag hade betalt för mycket så jag ställde mig i kön och då kommer en tant och tränger sig och säger att hon har tid nu och måste gå före. Jaja  låter tantan går före och biter mig i tungan. När hon är klar så vänder hon sig mot mig och säger jag trodde inte du skulle till kassan*ehhh*. Vad trodde hon? Att jag stod i kön till kassan bara för att det är roligt?? Tittar på henne och bara skaka på huvudet, hon skäms nog lite för hon vänder bort huvudet snabbt.
Det löste sig med pengarna. Hade betalt 300 kr men då jag hade remiss så skulle jag betala 150 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback