Drömde om brand inatt

 
image77

Det var iof ingen otäck dröm. Värre var det med killen i samma dröm som blev efterhängsen och jag som skulle försöka ta mig hem, när jag inte riktivt visse var jag var någonstans. Ja i drömmarnas värld kan allt hända. Men vissa drömmar är sjukare än andra.

Har faktiskt sovit ganska bra i natt. Var uppe en sväng och kollade läget efter min mysko dröm men somnade om efter en liten stund.

I går var sista betalningsdagen för anmälan för sommarsimskolan. Fick ringa dem och  säga att vi inte kunde komma ut eftersom det var brandbilar, poliser och ambulanser i gatan. Vi fick till  idag på oss att betala men jag tycker faktiskt det är ganska kort varsel. Anmälde sent på onsdag kväll, de hade öppet till kl 17 på torsdag, stängt fre-sönd och öppet måndag till kl 17.00. Betalningen måste ske på simskolan så det går inte att betala via internet=(. Visst jag förstår att de inte vill att det ska gå allt för många dagar men att bara ha 2 tillfällen och max till kl 17.00 att betala är lite tajt när man har barn. Hoppas maken inte blir försenad på jobbet för då måste jag försöka köra till simskolan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken Cafékedja tycker du är bäst??

Postat av: A

Nääää. Det håller fortfarande på.....Om än i lite mindre grad nu. Jobbigt är det. Ha en bra dag själv:)

2007-05-08 @ 11:38:17
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Jörgen!
Är tyvärr inte rätt person och rösta, är i stort sätt aldrig på café och fika. Det är hemma kaffe som gäller...

2007-05-08 @ 11:56:29
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Ja, det håller jag med om att det var tight med tid. Tänk om man jobbar 8-17, hur gör man då?

2007-05-08 @ 12:14:14
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Annelie

Jörgen från Kempo läser inga bloggar.Lockar bara folk in till hans sida. Tror fasiken att han får betalt;)

2007-05-08 @ 21:02:17
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback