Äntligen SOL!

image175

Yes!!
Äntligen har solen behagat dyka upp. Hoppas verkligen den har bestämt sig för att stanna i några veckor.

Fy vad jag är trött, hatar detta med att vända på dygnet. I sov jag knappt 4½ h och natten(dagen) innan var det ca 3½ h. De säger att nattarbete kräver minst en timmer mer sömn per dygn men vad gör man när man vaknar och inte kan somna om?. Vi var iväg hos goda vänner igår och jag gick och la mig så fort vi kom hem, somnade nog innan barnen*S*. Vaknade i natt och hade svårt att somna om och nu i morse var jag helt slut. Borde vila lite nu men kommer inte till ro=(. En natt kvar denna vecka och sedan dröjer det lite över 2 v innan det är dags igen=(.

Skattepengarna har kommit in på kontot*gott*. Lite extra pengar gör inte ont=)

Sitter i valet och kvalet om jag ska åka och fixa en sportbh idag eller om jag ska vänta till helgen. Ska jag åka så bör jag göra det snart eftersom barnen inte är länge på dagis/skolan idag. Sitter här med min 2:a kopp kaffe men har inte ätit någon frukost. Det beror oxå på nattjobbet, tappar aptiten fullständigt och mår bara tjockt. Visst borde inte dricka kaffe men måste piggna nu när jag inte lyckades somna.

Måste även ringa facket idag och fråga vad som verkligen gäller när jag ska tillbaka till mitt gamla skift. När jag fick besket i våras att jag skulle tillbaka så sa de att inte förren skiftet fungerar men när jag pratade med min ena chef i tisdagskväll så lät det annolunda. Han sa att först ska vi vänta på konsultens rapport men menade sedan att jag måste vara där för att gruppen ska kunna fungerar. Är inte intresserad av jag ska behöva må dåligt igen innan gruppen fungerar. Jag är INTE orsaken till den inte fungerar utan det är chefernas fel som inte har tagit tag i problemet tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback