Hemma idag!

Fick gå hem från jobbet igår. Hade svårt att äta eftersom hela vänstra sidan från pannan till tänderna värker. Varken ipren, rinexin eller nässpray lindrar. Idag var jag hos läkaren, tyvärr hade inte min husläkare öppen mottagning utan jag fick en annan. Hon var bra men oerhört snabb, var inne hos henne max 5 min. Fick pencilin som jag ska ta 3 ggr varje dag(större dos än jag har fått innan) och Nasonex(nässpray). Nu hoppas jag innerligt att medicinerna ska verkar snabbt.

I går innan jag gick hem vill min chef prata ett par ord med mig. Han förklarade att de hade ca 2 samtal i veckan med personchefen för att försöka lösa min situation. Förklarade för honom att jag känner en stor osäkerhet vart jag ska ta vägen. Känns inte kul för mig att bli förflyttad eftersom jag är oskyldig till denna soppan=(. Misstänker ett facket har pratat med min chef och sagt till honom att meddela mig vad som händer. Jag ringde ju facket i måndags och nämde det att cheferna inte pratar med mig. Vill veta vad som händer angående min situation. Ska jag tillbaka till min avdelning, om inte, vart ska jag, tillfälligt eller?? osv osv

I morgan är det dags för VV ska bli kul och se om det blir en liten stjärna eller inte. Har 3 hg till min första stjärna denna  2:a gången jag viktväktar. Detta ska även bli min första stjärna för sista gången. Så fort jag har nått min målvikt ska jag slänga/skänka bort alla kläder som är förstora. Då är det inte lika lätt att kilona smyger sig på.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback