Ajajaj

image90

Fy vad min bh skaver=(. Den är förstor runt ryggen och byglarna skär in i revbenen, den kryper även upp i ryggen och skär in ännu mer i axlarna. Kan inte ta bort byglarna på den modellen, ingen annan bh passar. JAg totalvägrar köpa en för 2 ½ vecka=( Får försöka stå ut den lilla tid som är kvar.

Idag har jag motionerat ungefär som gårdagen. Promenad på 65 min, cross på ca 50 min och magövningar. Stegräknaren är nu på 16 900 och det lär inte bli speciellt mycket spring nu i kväll.

Ska försöka komma i säng tidigare i kväll*gäspar*.
Snart helg!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu äre helg!!!
ÄLskar fredag em, bästa stunden på heeela veckan!
Fyy för skavande kläder, har också en del bh:ar som verkligen inte är sköna, ligger längst ner i lådan som reserver bara!
Kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback