Verkar som om tösen har öroninflammation

Hon vaknade och grät för ca 15 min sedan för att hon hade ont i örat. Saken är att hon fick alvedon precis innan hon skulle sova eftersom hon hade ont i huvudet och var lite febrig. Nu ligger hon högt inne hos oss och har fått näsdroppar. Hoppas verkligen att det blir en lugn natt. Blir till att åka till vårdcentralen i morgon. Vet att de inte brukar skriva ut penicillin men bättra att kolla upp det inför helgen än att få sitta på barnakuten i flera timmar i helgen.

Dag för mig att försöka få lite sömn för jag vet inte hur natten blir.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch ja, det är hopplöst när man tvingas sitta med sjuka, ledsna barn i evigheter i ett väntrum.

Postat av: Carro

Jag jobbar som undersköterska på förlossningen och för att bli det så är det inte mkt plugg! Tack för att du tittade in hos mig! Ha en trevlig helg! Mvh Carro

2008-03-07 @ 07:32:38
URL: http://carolinelanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback