Tummhållning

Hoppas innerligt att jag har turen på min sida denna ggr när det gäller anmälan till sommarsimskola.
Denna terminen var jag en dag sen men alla platserna var slut. I höstas missade jag med några timmar=(.
Tänker inte missa denna ggr*basta*

Anmälan sker på nätet men det är bara 12 platser i varje grupp och för älsta sonen finns det bara 2 tider varav vi bara kan den sena dvs måste vara bland de 11 första för att få en plats. På hemsidan står det att det börjar gälla från den 15:e och det borde rimligtvis gälla från 00.00 eller några minuter senare. Ja vi få se om jag lyckas boka plats till alla 3 eller om det är många som sitter som jag gör...och bara väntar.

Håll en tumme eller två, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback