Solen skiner

image311

Underbart att få se lite sol*njuter*. Det påverkar humöret positivt och jag blir alltid mer aktiv.

Maken ligger fortfarande och sover. Han kom hem seeent eller jag kanske ska säga tidigt på morgonen. Vill inte vara i hans kläder idag*hehe*. Själv göra själv ha.

Dottern ska på kalas nu på eftermiddagen så jag ska ta fram lite finare kläder till tösen. Måste köpa presenter, brukar göra det någon/några dagar innen men det har inte blivit så denna gång.

Vi åker till
busfabriken hela familjen eftersom jag inte vill lämna en 4½ åring i den stora lokalen med massor av barn. De kommer ha fler 4-5 åringar så just i detta fallet så känns det skönare att vara kvar. Pojkarna betalar vi för men de är överlyckliga, busfabruiken 2 ggr samma helg.

Vad skan ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: A

Ha en riktigt fin dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback