Mässa i helgen

Här i hgb är det Hälsomässa som jag ska gå på i helgen. Tycker det är väldigt intressant och jag vill utveckla den sidan mer. Nu får jag säkert idiot stämplen av er men jag vill försöka få kontakt med  min morfar och min guide om det är möjligt. Har inte sett något som många andra utan är bara intresserad.

När morfar dog bad jag att han skulle ge mig tecken och det är jag säker på att han  har gjort. Det har dunkat lite konstigt, speciellt när jag har varit själv. Ett par ggr har jag gått husesyn eftersom det har låtit så mycket att jag trodde det var inbrottstjuvar. Känns ofta som om jag ser någon snett bakom mig men när jag tittar så står det ingen där.  Tyvärr har jag inte varit speciellt mottaglig nu när jag har varit sjuk. De säger att det är lättare att få kontakt när man är i harmoni med sig själv och det är långt ifrån vad jag har varit.

Spännande ska det bli och förhoppningsvis ska jag försöka bli spådd. Det är 3½ år sedan jag gjorde det sist så det börjar bli på tiden.

Vad anser ni? Intressant eller hokos pokos?

Kommentarer
Postat av: A

Hej.Välkommen tillbaka =). Jag kommer inte ihåg hur man gör. Bara att man ska registrera sin blogg på googlekontot. Då ska det synas där. Det syns alltså inte på bloggen utan du måste logga in på det kontot. Annars finns det något som heter sitemeter. Ungefär samma men mer lättanvänt och mer omfattande. Ha det fint.

Postat av: Marie

intressant..absolut!

2008-03-06 @ 23:12:27
URL: http://frokenblueberry.blogg.se
Postat av: Carina

Intressant helt klart, har själv varit
3-4 ggr och blivit spådd :-)

2008-03-07 @ 06:08:58
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback