Helt hysteriskt.

Kommer på när jag vaknar att jag skulle ha ställt klockan 15 min tidigare. Älste sonen ska till badhuset med skolan och måste vara där 20 min tidigare. Rusar upp ur sängen och slänger fram frukosten och hör av den andra sonen att han ska vara på skolan 15 min tidigare*gaaaaaaahhhhhhhh*. Frågar om de har packat allt och och inte saknar något eftersom då har jag lite tid att fixa det medans de äter. Mitt i allt kommer dottern och vill titta på teve*suck*. Hon får vänta lite med teven och frukosten.

Fixar fram sakerna de behöver, sätter på teven, passar även på att ta en Ipren för jag har grymt ont i magen=(.
Skynda på älsta sonen och när han står  och ska ta på sig ytterkläderna så säger han att jag har inga rena sockar till gymnastiken *SUCKAR*. Blir ganska irriterad eftersom jag faktiskt frågade honom vid frukosten om han hade allt. Rusar muttlandes in i tvättstugan och river bland sockarna(här hemma så har vi någon typ av sockmonster som äter upp en av sockarna men det gäller bara pojkarna) Efter lite letandes bland ca 30 udda sockar så hittar jag ett par som matchar och som är älste sonens. Hjälper honom iväg, nästa son kommer ner och ser att han inte har bytt sina sockar idag*muttrar* Blir nya sockar till han och snabbt iväg. Dottern får frukost och jag sitter nu bara och väntar på att hon ska äta färdigt då ska jag in i duschen.

Ska lämna dottern till dagis lite tidigare eftersom jag ska till läkaren kl 9.15. Sedan får jag förhoppningsvis lite lugn och ro.

Hur har eran morgon varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback