Glad påsk!

image326

Varit lite dålig på att uppdatera men tyvärr har det blivit för mycket och jag har inte orkat. Somnade 19.30 igår och sov ända till 9.30 i morse. Skulle kunna fortsätta sova men vi ska iväg och äta hos makens föräldrar snart.

Farfar fyllde 100 år i veckan så vi åkte över 60 mil (samma dag) för att gratta honom. I går hade älste sonen karatetävling så vi var upptagna med det hela dagen. I torsdags jobbade jag + bakade en hel del som skulle säljas på karaten. Resten av veckan har det varit de vanliga "måstena"

Kommer jag nånsin att lära mig känna vad gränsen går? Innan utbrändheten klarade jag av betydligt mer än vad jag gör nu. Någon som vet om det blir bättre eller om detta bara är något jag måste lära mig leva med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback