Bölat

image346

Nu har jag suttit här och snyftat till
barnmorskorna. Vet inte vad det är med mig men jag gråter nästan alltid när jag ser nyfödda bebisar. Kommer ihåg mina egna förlossningar och känslan av att få upp en liten bebis på magen och få se den som har lev inne i magen i 9 månader. Det är helt obeskrivligt underbart.

Självklart känns det lite sorgligt att det inte blir fler barn, men 3 räcker för oss. Tanken har slagit mig mer än en gång att bli barnmorska men jag vill INTE sätta mig vid skolbänken just nu. Jag får helt enkelt nöja mig med att kolla på förlossningar på teve och böla*s*.

Kommentarer
Postat av: Jayne

Håller med dig.
Varje gång jag ser barn födas så gråter jag.. och att inte få vara gravid mer eller föda igen...känns hårt. Men... ja.. jag är nöjd emd mina två grabbar... men hade inte sagt nej till en liten babys...tror jag..eller..?? hm
ha en bra dag

Postat av: maria

Känner igen mej. Tittar också på förlossnings program.. Jag har fött 4 barn och är helt säker på att jag inte ska ha fler! Men jag älskar bebisar. Hoppas på att få ett barnbarn sen...
Ha en jättebra dag!!Hälsar maria

2008-03-27 @ 07:54:23
URL: http://mariasvardpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback