Bebissjuk

image261

blev jag idag. Var och hälsade på några vänner som hade en 7 v gammal son. Åhh vad detta lilla knytte luktade gott . Satt med honom ett bra tag i famnen och bara njöt. Nä här hemma blir det INTE fler barn även om det är grymt mysigt att sitta och gosa med de små. Det räcker så bra med de 3 vi har.

Vi passa på att äta middag på en asiatisk resturang innan vi åkte hem och precis innan vi var klara så kom det 2 äldre par och berömmde våra barn för de  hade suttit fint och betett sig bra, inget skrik, spring eller gnäll. Det värmde verkligen mamma och pappahjärtat.

Nu ska jag gå och sova, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har lagt in ett program på bloggen som registrerar var alla kommer ifrån,man ser
vilket land ,vilken stad och så ser man hur de har hittat in på min blogg. Sökorden de googlat på syns oxå.
Riktigt kul faktiskt.

Postat av: Nette

Visst är det konstigt hur man TROTS att man redan har egna alltid blir bebissjuk så fort det kommer en liten i närheten? De kvinnliga generna är konstiga...eller om det är hormonerna då? :)
Kram!

2007-11-27 @ 10:44:01
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback