Helgen är slut.

image81


Helgen bara rusar förbi, det går alldeles för fort. Fast det har hunnits med en hel del i dag oxå: promenerat 1 h, tvättat 5 masiner(2 st bara sängkläder), strykit, storstädat toaletten, satt upp gardiner i hallen och i grovköket, städat huset, bäddat rent i 5 sängar och badat barnen.

Shit vad bloggen strular. Hade skrivit betydligt mer men blev utloggad, i normala fall sparas inlägger allt eftersom men inte nu tydligen*Grrr*. Får bli en kortare variant.

Maken ska till Göteborg på kurs i morgon och kommer tillbaka sent på  tisdag. Jag jobbar kväll denna veckan(14-23) men svärfar hämtar barnen på dagis/skolan och är här hemma till jag slutar jobbet(måndag) och samma sak på tisdag tills maken kommer hem*tackar o bugar*

Måste handla inför helgen i morgon med barnen. Ska försöka åka senast kl 9 så det inte är allt för mycket folk i affären.
Tisdag ska jag och 2 barn klippas. Onsdag måste jag städa och förbereda inför mina föräldrars ankomst. De kommer senare på onsdagen och stannar till söndag. Maken skulle hjälpa en granne på onsdagen så han hinner inte fixa något här hemma den dagen. 

Jag har så fruktansvärt ont i fogarna i dag men det är inte konstigt efter allt jobb i helgen + att mensen har kommit idag=(.

I dag är det exakt en månad tills min op*längtar*

Har inte blivit lurad i dag men lyckades lura barnen med att det var en elefant utanför köksfönstret*s*.De var snabba ner för övervåningen vill jag lova. De försökte lura mig att det var en tiger på taket. Gick INTE på den lätta=)

Nu ska jag kissa tösen sedan ska jag krypa ner i min renbäddade säng*ZzZz*
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback