Äntligen hände det lite!

image91


Vvmöte idag och vågen stannade på 61,7 kg, en viktminskning på 0,8 kg*YES*. Äntligen hände det lite och det var verkligen på tiden. Läkaren ville att jag helst skulle väga 60 kg och det klarar jag inte på 2 veckor. Denna veckans nedgång är nog bara tillfällig och nästa vecka lär jag nog ligga på -0.3 kg som jag har gjort de senaste 6 veckorna. Jag börjar nog med att följa vv men kommer väga mig varannan dag och händer det inget så blir det en dietkur, utan tvekan. Känns trist när jag kämpar så hårt och försöker på alla sätt genom att äta rätt och motionera men jag SKA ner till 60 kg. Blir det en dietkur så kommer jag  äta 1 mål mat och de resterande 4 målen/dag  blir det nutrilett.

Underbart väder och tvättmaskinen går för fullt. Blir grillat idag*mums* och ska faktiskt unna mig ett glas rött vin.
Barnen och maken är hos mannens mormor så jag sitter och njuter av tysnaden. 
Nu får jag fortsätta med städandet så jag kan sitta och njuta lite i solen en stund.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback