Fullt ös idag!

Jag ska försöka få en klipptid. Har glömt bort att fixa det och mitt hår är en stor trasselhög, trots en massa baltsam.

Måste även handla och fixa här hemma. Min pappa kommer från Kalmar i kväll och ska hjälpa till att passa barnen när jag är i
Malmö tis-fre. Går nu 2:a omgången av gruppträffen och det är oerhört intressant och lärorikt.

Maken måste ta dottern till sjukhuset,i morgon, för att kolla upp hennes öga, som inte var ögoninfektion som vi trodde utan inflammation i bindhinnan. Upptäckte i torsdag att hon hade blåsor i allt det röda så först till vårdcentralen och sedan akutremiss till ögonläkaren. 

Har inte fått några direkt nya besket förutom att han ska till Lund och ta mer prover.

Kommentarer
Postat av: Lauritzjennie

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback