Rolig historia

I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå o skriva parkeringsböter.

Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i 7min.

Men han skrev vidare.

Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå.

Så jag kallade honom skitstövel, då skrev han ut en till!

Ja sa - Va fan gör du?? Jävla grisjävel..

Då flinade han o började skriva ut en tredje..

Har inte ni svin annat o göra...då kom det en till..vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord.

Men efter 10min, satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.

Då tänkte jag: Va fan, lite kul ska man ju ha på en fredag.

Sen gick jag bort till min egna bil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback