Mysko dröm

Hade en ganska konstig dröm i natt. Det var absolut INTE otäck eller sorgsen utan väldigt tydlig och nästan berättande.

Drömmen handlar mest om att jag ska till jobbet utan att ha sovit något under natten. Det var ett par personer till i drömmen som jag inte kommer i håg. Huvudpersonen i drömmen är en arbetskamrat som jag jobbade ihop med i 6 år, umgicks lite priviat och som dog för ett par år sedan. Hon var bara ett par år äldre än mig och hade yngre barn. Tyvärr har vi inte haft någon kontakt på 10 år(sedan jag flyttade) men jag har berörts väldigt hårt av denna tjejs bortgång.

I drömmen möts jag och denna tjej utanför jobbet och börjar prata fast hon är död. Blev så glad när jag fick träffa henne och vi börjar prata om varför hon gå till jobbet fast hon är död. Om hon visar sig för sin familj typ "spökar" lite genom att tända och släcka lampor. Jag berättar även hur jag saknar henne och hur illa berörd jag är att hon har gått bort.

Nu när jag är vaken och tänker på drömmen så gråter jag faktiskt, känner mig så oerhört sorgsen.

Vad har ni drömt inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback