Ledig i morgon

Skönt att det är sista arbetsdagen idag. I morgon tänker jag har sovmorgon (om barnen är sammarbetsvilliga*s*)

Har skrivit upp mig på övertid i helgen, få se om det blir av. Är inte speciellt sugen på att jobba extra men jag försöker samla ihop komptid så jag kan vara lite extre ledig då och då. Just nu verkar vi vara inne i en "övertids fas" och då gäller det att samla på sig;-) . För rätt vad det är så stört omöjligt att få jobba övertid.

Innan jag fick barn så var det pengarn jag ville åt, men nu är det till 90% komptimmarna som är intressantast.

Vilket väljer ni vid övertid, pengar eller komp?

Kommentarer
Postat av: Frida,

Svar; haha , det är härligt med sånna killar! ;) mina står i ugnen nu och det luktar underbart! Desamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback