Fy vad jag är trött.

image360

Igår blev det ingen sovmorgon då vi skulle lämna bilen på service innan kl 7.00. I dag vaknade jag kl 7.00 att dottern hade höga ljud för sig, hon lekte att hon var en fågel. *suck* Jag tycker det räcker med duvan untanför fönstret min dotter behöver inte låta så inomhus.

Jag trodde i min enfald att denna veckan skulle jag inte vara så trött eftersom barnen har påsklov och jag skulle få sovmorgon. Har inte fått sova mer än när pojkarna ska till skolan. Jag slutar jobbet kl 23.00 och innan jag har kommit hem, ätit lite och varvat ner och gått och lagt mig, så är klockan närmare 01.00. Sedan brukar det ta en liten stund innan jag kan somna.

Är ni utvilade?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varje morgon vaknar jag trött och tänker att ikväll...ikväll ska jag lägga mig tidigt. När kvällen kommer så är det så mycket jag behöver hinna göra och sen vill man gärna umgås med maken, se på tv etc etc och så hinner klockan bli midnatt innan man lägger sig i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback