Den lever jag på

Förra veckan var hela familjen och handlade och efter skulle jag lämna in en kenorad. Jag måste ha sett ut som en guldfisk när expediten frågade om leg. Jag bara stod där chockad, började stamma något om att måste man visa leg?
Har aldrig varit med om innan(fast jag spelar på nätet för det mesta). Då sa hon att de ber alla som ser yngre ut än 30 att visa. Då jag hade glömt min plånbok hemma fick gubben visa sitt legg.

Där står en 36 årig 3-barns mamma och får inte lämna in sin ynka kenorad för 10 kr. Lite skrattretande är det. Fast det värmde att hon trodde jag var yngre än 30, det lever jag på ett tag*s*

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hahaha... sträck på dej! =)

Postat av: hannahsthlm

hi hi...jag får ibland visa leg på systemet även när jag har min son med mig som vrålar"mamma" som är 5 år..det är faktiskt lite komiskt;)

2008-03-08 @ 18:38:31
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback