Är inget datasnille

Men allt detta med alla inställningar i den nya datorn gör mig tokig. Precis när vi hade fått hem den gamla datorn kopplade maken in den provisoriskt så jag kunde kopiera alla mina länkar på mail och skicka. Tyvärr har vi inte internetanslutning på övervåningen...än men det kommer.  Försökte först kopiera adresserna men det gick inte, sedan försökte jag länka dem med då hade jag fått typ 200 mail. Så jag fick vackert gå in på verenda adress och kopiera och sedan klistra in i mailen. Nu när jag ska katagorisera dem så måste jag göra allt omvänt*SUCK*. Finns säkert något som är betydligt lättare och framförallt gå betydligt mycket fortare. Tyvärr är jag inget datasnille utan försöker få det att fungerar om än kanske lite omständigt.

Nu till nästa problem: Har fått ett mail med en fil som jag inte kan öppna=(. Är med så långt att jag ska in i kontrollpanelen och koppla filen till ett program men det fungerar inte med de program jag försöker med. Man ska skapa associationer och vad f-n innerbär det??? Har sökt och letat med men där går jag bet. Har även varit inne på hjälp och läst allt jag kan men inget som hjälper mig med mitt problem. Förvånar mig inte det mista om det är så simpelt så jag kommer skämmas när jag väl få det att fungerar.

Allt detta bök för att en ynka fjärranslutning gick söner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback