Att göra

Fy vad jag har att göra idag*pust* Just nu undrar om jag kommer hinna med allt tills vi ska åka.
 
Jag ska:

Handla mat
Lösa in lotten på banken
Växla pengar
Köpa batterier till hörapparaterna
Fixa allergimedicin
Göra kycklingsallad
lasta in i husbilen(barnen & mina kläder, mat + dvs andra grejer)
Städa av här hemma
Duscha mig + barnen
Fixa middag innan vi åker.
Allt detta räknar jag med att hinna innan maken slutat jobbet.
Nu ska vi (jag, tösen och andra sonen)  straxt åka iväg och handla.

Vad ska ni gör idag?

Kommentarer
Postat av: Jayne

I fredags... då jobbade jag länge... men hann hem för att mysa ändå.
Helgen har sedan gått i rykande fart...och nu är den slut ..igen.

Postat av: Annelie

Hoppas du får en fin helg!

2008-05-02 @ 19:28:35
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Sigge

Jag ska läsa organet hela dagen. Då blir jag lugn och lycklig.

2008-05-03 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback