Trött...

image239

är jag och det är bara förnamnet*GÄSP*. Har precis gått upp och jobbat heltid denna veckan och det KÄNNS vill jag lova. Saken blir inte bättre av att jag inte slutar förren kl 23 denna veckan och måste upp 07.00 för att få iväg killarna till skola/förskola. Innan jag blev sjuk så klarade jag med ca 5-6 h sömn per natt. Nu är jag helt slut som jag inte få sova minst 7 timmar.

Fast nu kör maken och jag verkligen ett städ och röj race här hemma. Vi går igenom alla garderober, pärmar och ställen där saker har en tendens att bli liggandes. Det är underbart att äntligen börja må bra igen och det är svårt att känna efter vad jag verkligen orkar för viljan att få allt tipp topp är stark. Det tar tid att gå igenom allt och rensa och organisera om. Det tog 2½ vecka att bara fixa älsta sonens rum och allrummet på övervåningen. Det blev iof lite nytt till sonen som: garderob, gardiner, ny sängram, soffa(går att sova i), ny sängbotten till 2:a sonen som fick överta brorsans sängram. Vi har nog varit på IKEA igenomsnitt ca 3 ggr per vecka den senaste månaden. Alltid är det något som man ska kompletera.

Dricker nu min andra kopp kaffe, allt för att försöka piggna till. Grannne ringde och frågade om hon kunde komma över på en kaffe och det är bra för annars hade jag nog gått och lagt mig igen.

Nu får ja fixa lite här hemma, ska bl a göra pannbiffar så de har lite middagsmat innan jag sticker till jobbet 13.30.

Ha en bra dag!
kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt bild:) Typ så känner jag mig när jag ätit tre kilo godis:)

Postat av: Jim

Vilken gullig bild, särskilt att katten ligger vid datorn - mjukt mot hårt på något sätt.

2007-10-17 @ 14:43:51
URL: http://lagerlof.blogg.se
Postat av: Finskan på andra sidan bron

Tjena tjejen! Long time no hear... Du kan väl kasta iväg ett mail och informera om hur du har det.
Kram

2007-10-31 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback