Utmanad

Jag har blivit utmanad av Nette

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

JAG...

  • har haft 10 katter i en 1:a. Hade 2 vuxna varav en fick 8 kattungar efter 6 v flyttade jag till en 2:a och fick lite   mer plats.
  • kan knäppa med hand och fotleder bara genom att vrida dem fram och tillbaka.
  • kan stoppa mina tår i munnen. 

  • bränner mig i solarium
  • hatar tveskjäter mer än fästingar
  • tar död på alla växter här hemma om jag ansvarar för dem
Nu utmanar jag i min tur: Arletta, Carina, A. mitt i livet, Grodan, Mia, Åsa.S

Kommentarer
Postat av: A

OK. Försöker hinna i morgon:)

Postat av: Recordpiscopo

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-01-08 @ 22:44:31
URL: http://recordpiscopo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback