Tjejsnack v 19

Veckans frågor

Flört & Dating

· Vad är ditt bästa flörttips?
Oj det var ett tag sen man flörtade men hålla kvar blicken en liten stund för att upprepa det en liten stund senare.

· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp nu gör jag det*s* men gjorde inte det innan jag träffade maken.

· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Ögonen och händerna

· Beskriv den bästa daten du varit på.
Ops det är så länge sedan jag datade så... men en jag kommer ihåg var när maken kom med 20 långa röda rosor när vi precis hade träffats.

· Har du provat nätdating?
Nope

Kommentarer
Postat av: Jim

20 röda roser, jag tycker det är vackert. Mer romantik blir mindre krig. Det är så skönt när någon öppet visar att man är omtyckt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback