Samtalet gick bra

image131

Skönt att det är över. Konsulten verkade kunna sin sak och var väldigt lätt att prata med. Nu återstå att se vad hon kan göra åt skiftet. Vi pratade i nästan 2 h och sedan blev det lite snack med lite folk på andra skiftet + chefen. Det är festligt att se hur alla reagera på min operation. Nästa alla tror att jag har gått ner mer och tycker att jag ser mycket smalare ut. Det känns skönt iaf=).

Måste ha sett roligt ut när jag körde bilen*s*. Satt nästan på ratten och jag höll nere på den och försökte vila armarna. Blev inga snabba växlingar eller rattrörelser, tur att man har servo. Kom dit och hem utan större problem men nu gör det ont i brösten, så det blir väl att tillbrina mycket tid i soffan. Kan nog döpa om mig till soffpotatis.

Blir förmodligen ingen garderob idag, få se om maken kan fixa det i morgon. Annars blir det till helgen men jag vill ha upp den nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.*suck*.

Regnar gör det här, trist. Var är solen?

Kommentarer
Postat av: A

Så skönt att det gick bra...Usch..här regnar det också...Massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback