Pust...

image157
Kaffe ljuva kaffe...

Har varit och letat efter leggings och har faktiskt hittat 2 vita, 1lila och 1ljusrosa. Visst det är inte optimalt med vitt på en 3½ åring men det är bättre än inget alls. Hittade inget direkt till mig själv men det har ju faktiskt blivit lite kläder under den senaste veckan så lite nytt och fräsch har det faktisk blivitt=).
Det är bara att det är så förbaskat kul att kunna prova kläder som jag vill ha istället för som det var innan, då jag fick ta det som passade.

Regnet hänger fortfarande i luften och tösens avdelning ska ha picnic för föräldrar och syskon idag:-/. Vi åker väl på att sitta inne. Det blir en hög ljudnivå av alla barn, så jag kommer förmodligen inte höra något alls=(
Har inte riktig bestämt vad vi ska ha och äta än. Barnen har beställt kalla pannkakor och jag är lite sugen på tonfiskröra i tunnbröd. Vi får se vad jag kan fixa ihop.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hehe det är tur att det finns klorin ibland:)Åh..jag tycker det är så trist med dessa sammankomster.Hoppas ni får trevligt och att ni kan vara ute, för ljudnivån skull:)Ha det fint/kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback