*Puh*

Nu tror jag att jag har lagt fram allt som ska med. Maken får packa ner det i väskorn och bära ut det till bilen. Barnen ska bara välja lite saker som de kan ha och leka med.

Ska ta lite och äta sedan ska jag vila, en liten stund. Jag vet att jag har gått igenom en rellativt stor operation men jag har fruktansvärt svårt att förstå och acceptera att kroppen inte orkar mer än vad den gör. Jag blir så frustrerad när det bara värker mer och mer och orken tryter*suck*

Jaja nu får jag sluta gnälla och fixa lite sen lunch innan den älste sonen kommer hem.

Ha en trevlig dag!
kram

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Trevlig minisemester!!

Postat av: Christina W

Var rädd om dig

2007-05-16 @ 19:20:46
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: Annelie

Hoppas verkligen att du får en fin helg och att värken lägger sig nu.Försök att ta det lugnt och försiktigt nu/kram

2007-05-17 @ 12:00:22
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback