Min bästa kompis

image136

är detta utan tvekan*s*. Vi umgås flera gånger per dag och jag vårdar vår vännskap djupt;-).

Nu alla tjejer (killar oxå om ni har kunskap i området) hur fungerar detta med bh storlekarna igentligen?
Jag är van vid att svämmar något över kupan så är den för liten. För mycket "tomrum" så är bhn för stor. A och O är att den sitter bra runt ryggen.
Som de flesta redan vet så har jag varit ganska stor och har haft grymt svårt att hitta bh. Har helt enkelt fått ta den som passar oavsett om jag inte vill ha den färgen, formen eller priset.

Nu efter op har jag använt 75B som jag tycker sitter bra, känns skön osv. I går på kliniken skulle jag köpa en svart bh och de hade inte den i 75 B utan i 75C så sköterskan tyckte jag skulle prova och sagt och gjort. Den passar oxå, går lite längre upp på sidorna men jag upplever inte att den är förstor. Sköterskan blev oxå förvånad att det inte var större skillnad i storlekarna. Det är samma tillverkare så det ska inte påverkar stolekarna. Det som kanske påverkar lite att brösten är riktigt fasta, ser ut som jag har implantage(de kommer hänga till sig allt eftersom).

Nu flummar jag lite men kan det vara så att på grund av att de är så fasta så märker jag inte skillnaden än eller är det så att jag helt enkelt ligger precis mellan storlekarna beroende på tillverkare.
Är det så att jag precis ligger på B liten C så måste läkaren verkligen få +++++ eftersom jag sa att jag helst ville ha den storleken. Snacka om att ha känsla för sitt jobb*s*

Någon som kan hjälpa mig i denna nya djungel?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är totalt kass på vad det gäller BH... hahaha... Har alltid svårt att hitta någon som sitter bra. 80A brukar jag nog hamna på... Ibland 75B. Beror på tillverkare.
Du frågade om halsbanden. Kolla gärna in min hemsida http://www.lica-creative.se
Ha en toppendag!

Postat av: Nette

Jag vill också ha en sån där kaffemaskin (även om jag låtsas att jag inte bryr mig då)!

BH ja - det är svårt - ofta är det så att jag ibland behöver B, ibland C men det är nog beroende av tillverkare. Jag tycks aldrig komma ihåg mina mått (det kan bero på allt pendlande i vikt) så jag kan tyvärr inte hjälpa dig...förstår mig inte på det själv :)

2007-05-15 @ 20:58:10
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback