Luktar inte mycket...

rök nu. Försäkringsgubben har varit här och sniffat och lukten går att vädra bort, vilket vi håller på med för fullt.

De kommer få riva hela huset men först ska de undersöka brandorsaken. Fy vad jag lider med de stackarna som bor(bodde) i huset. Tur att de inte var hemma när branden startade för det verkar har gått snabbt. De lämnade tydligen huset  ca 13.15 och 45 min senare får sos larm och ca 14.10 var brandkåren här och huset var övertänd.
Den här bilden tog jag runt kl 15
image123


Vinden låg på mot vårt hus som synes. Det syns inte riktigt hur mycket rök det var men jag kunde inte stanna ute utan fick gå in snabbt. Tyvärr har det inte kommit något regn men poliserna kommer köra här i natt för att hålla koll.

Brinner ett hus upp eller ner?

Kommentarer
Postat av: A

Läste precis om det i sydsvenskan...Tror jag.

Postat av: Pialotta

Usch då så obehagligt med ett brinnande hus så nära.. tur i alla fall att de som bode där inte var i huset. Förstår att det måste lukta hos er oxså.. sån doft brukar sitta i.
Ha de gott och hoppas ni kan sova lugnt i natt.

2007-05-07 @ 23:20:14
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Honan

Så skönt att det ordnade sig för er i alla fall så ni kunde få sova kvar hemma! Hoppas all lukt försvunnit helt tills nu dagen efter i alla fall!?

Kraaam!!! :-)

2007-05-08 @ 17:14:58
URL: http://spaces.msn.com/ackelhonan/
Postat av: Rudbeckia

Usch vad otäckt när bostadshus brinner! Vilken tur att ingen blev innebränd!

Jag tycker definitivt att hus brinner "ner"...

Jag ser inte riktigt hur muren ser ut... från det här hållet ser den ju fin ut :)

2008-04-12 @ 19:24:42
URL: http://rudbeckia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback