Ilningar...

har jag massor, tolkar det positivt. Flera gånger har det främt på höger sida känns precis som vid amning när mjölken ska rinna till. Jag tolkar det som om nerverna försöker hitta tillbaka till varandra eller håller på att läka.
Är fullt medveten att man kan tappat känslen helt eller delvis vid denna typ av operation. Fördelarna uppväger nackdelarna 100 gånger om.

I dag fyller min mormor 85 år. Hade jag inte varit nyop så hade jag åk och grattat henne men hon bor på norra öland så det blir 40 mil enkelresa och det orkar inte jag nu.

I morgon blir det en tur till IKEA och titta på garderober och se om de har någon sänggavel. Vi är lite sugna på hopen i ek.
image119


Vår nuvarande garderob håller på att falla i bitar + att kläderna får inte plats=(. Mina får iof plats för jag har knappt något som sitter bra längre*S* . Vi är fortfarande lite kluvna om vi vill ha vanliga dörrar eller skjutdörrar. Just nu lutar det åt vanliga dörrar eftersom vi planerar att köpa en sänggavel med inbyggda sängbord. Vi få se vad vi hittar i morgon.

Nu ska jag gå och sova!
Natti natti



Kommentarer
Postat av: Annelie

VA skönt att läkningen går så bra=)
Ha en fin dag!

Postat av: Nette

Godmorgon - hoppas du får en riktigt fin dag! Ser fram emot att läsa vad ni hittade på IKEA (jag vill också dit). :)

Ps. Ek är snyggt!

2007-05-06 @ 12:22:03
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad skönt att du läker som du ska!
Ha en skön kväll!
Kram!

2007-05-06 @ 16:26:00
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Carina

Älskar ett besök på IKEA!
Men just nu ska här inte i en endaste grej
före flytten, men sen ska det allt SHOPPAS!!
Massor med grejer som vi kommer att behöva,
inte minst allt man behöver till utelivet!
Både möbler, redskap och maskiner!
Kramis Carina

2007-05-06 @ 18:05:27
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback