Ikea idag oxå

Vi var tvugna att åka och titta på vilken garderob vi ska har och nu äntligen har vi bestämt oss*pust*. I normla fall skulle vi har åkt hela familjen och köpt den men nu blir det bara mera jobb för maken att fixa med barnen oxå, då jag inte kan hjälpa till med något. Han kommer förmodligen att åka på torsdag och fixa allt och jag och barnen håller oss hemma och ur vägen. Vi valde Pax nexus.

image124
(Bilden är från Ikea)

Helst hade jag velat ha ek med frostade rutor men det vill inte maken. Han vill hellre ha ek och glas men det vill inte jag, så det slutar med släta ekdörrar*S* Vi ska bara göra en sista mätning i morgon så se att allt verkligen få plats och bli som vi vill ha det.

I morgon ska jag gå och titta på gymet Form & Figur som bara är för kvinnor och ligger väldigt nära mitt hem.
Tycker det låter spännande med jag berättar mer i morgon om det är något för mig.

Nu ska jag faktiskt gå och sova*gäspar*. Är helt slut.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback