Helt slut

image120

är jag idag. Vi var på Ikea och på en annan möbelaffär. Passade även på att göra en snabbvisit hos goda vänner, på hemvägen blev det in på maxi och fixa lite mat. När jag kom hem var det bara att lägga sig och ta lite värktabletter för jag hade ONT och är helt slut=(. Vet att flera här inne har rått mig att ta det lungt men jag har svårt för det, speciellt när jag känner mig ganska bra. I kväll har jag iaf fått lida för att jag inte har lyssnat.

Ska faktiskt gå och lägga mig alldeles straxt för jag har legat och slummrat i soffan till och från i flera timmar.

Angående garderoberna så står det det mellan Hopen och Pax, båda finns i ek som vi vill ha. Då vi max kan ha garderober på 2,25 meter så måste vi verkligen planerar. Med paxen blir det max 2 m men med hopen kan det bli 2.2 m. Paxen har fler tillval än hopen, så det är svårt. Vi får sätta oss ner i morgon och verkligen gå igenom vad vi behöver.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
natti natti

Kommentarer
Postat av: A

Sov gott

Postat av: Annelie

Hoppas du sover fint och utan värk:)

2007-05-06 @ 22:35:31
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Nette

Godmorgon!
Hoppas nattens sömn har fått dig att må bättre! Önskar dig en riktigt bra dag! :)

2007-05-07 @ 07:43:45
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback