Börjar med natt...

image161

nästa vecka, det jag inte ville=(. De sätter mig inte på det skiftet jag helst vill till. Misstänker starkt att det har blivit en princip sak för dem. Kan givetvis ha fel men jag får alltid samma känsla när det skiftet kommer upp. Visst det är inget fel på skiftet som jag kommer att gästspela på, allt är bättre än mitt gamla. Den enda fördelen jag kan se är att det blir en natt mindre att jobba på grund av röd dag. Jobbar mån-tis, tis-ons och tors-fre, hoppas innerligt att jag kommer kunna sova, har haft ganska stora problem med det innan jag blev sjukskriven.
Måste även kolla upp hur länge de planerar/räknar med att jag ska vara på detta skiftet. Tyvärr blir det som med det mesta, får veta ändringar i sista minuten. 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kan det inte vara så att dom satt dig på nattskift för att det kanske är lugnare då? (beror förstås på vad du jobbar med)
Det blir nog bra:)
Du får ha en fin kväll/kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback