Bättre idag.

image113


Har sovit betydligt bättre och har inte speciellt ont idag*SKÖNT*. Har iof en väldig klåda både efter stygnen och på hela kroppen. Det verkar som om det var pencilinet jag inte tålde. Har inte tagit något tablett idag och fast jag är småprickig på hela kroppen(ser ut som små myggbett)  så verkar det minska lite, de är iaf inte illröda längre.
Har även börjat känna små illningar runt bröstvårtan och det tolkar jag positivt.

Vädret är underbart, solen skiner och det är ca 19 grader på skuggsidan. Håller mig inne så länge jag har utslagen.

Börjar bli lite rastlös här hemma, ska se om någon av grannarna är hemma så man kan bli bjuden på en kopp kaffe;-).

Kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt väder här oxå!!
Skönt att du har mindre ont idag!
Att bh satt stramare är svullnad efter operationen,det rättar till sig efter hand.

Jag skulle vilja göra ett bröstlyft......jag har inte stora bröst men dom har blivit låååånga efter 4 barn.
(Jag har inga besvär mer än min egen fåfänga :)
Men om jag inte vinner storkovan så får jag ha dom som dom är.)

Ha det gott!
Kram!

Postat av: Annelie

Det var skönt att höra. Nu kan det bara bli bättre då ;-)
Trist med utslagen. Får du ta något annat istället då? Antar att det kanske måste till nåt för blodet eller läkningen...eller?
Kram

2007-05-03 @ 17:08:44
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Carina

Har en kompis som också tog bort en hel del
från tuttarna och hela hon blev så mycket
mindre efteråt. Såg ut som de hade karvat
både här och där när de var färdig, så fiiin
hon blev. Tänk att kunna köpa en bh för 100-150:-
istället för 500-600:-, lycka :-)
Kramis Carina

2007-05-03 @ 18:01:54
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/
Postat av: Nette

Skönt att höra att du mår bättre. Fick du en annan typ av pencillin eller var kuren redan slut? Här har det varit mulet och småkallt hela dagen och blåst kallt men det är väl så det ska vara ibland.
Kram!

2007-05-03 @ 18:17:01
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback