Barnen besvikna

image111


eftersom hemglassbilen inte kommer i dag heller=(. Skulle komma kl 18.30 i dag men har inte dykt upp. Samma sak var det förra vecka, då kom den tydligen på fredagen när vi inte var hemma. Varför sätte de en tid när de inte kan hålla den?
Barnen har valt vad de vill ha och springer fram och tillbaka och undrar när den ska komma. De kommer bli jättebesvikna...IGEN

Jag förstå att de ha mycket och göra men de ska inte sätta tider de inte kan hålla. Skylla på chaffören är inte snällt, de har säkert häcken full(hade en kompis som körde för några år sedan). Det är de som planerar turerna som måste ändra på något. Lova barnen vecka efter vecka när de ändå inte dyker upp känns ganska elakt. Då åker jag hellre till en vanlig affär där vi kan köpa och garanterat få hem det.

Blir ingen ny pencilinkur. Läkaren menade på att jag har ätit den i 3 dagar och risken för infektion borde vara liten. Utslagen har minskat men de kliar fortfarande*suck*.

Gahhh det är inte lyxfällan i dag som jag ville se*snyft* det är ishockey.

kramis

Kommentarer
Postat av: Nette

Ledsamt när barnen måste bli besvikna och man som förälder inte kan göra något för att hindra det! :(
Vi handlade tidigare alltid glass från Glassbilen men det blev en massa strul med tider här också så till slut övergick jag till butiksglass...inte lika skoj men mindre besvikelser.
Hoppas utslagen försvinner snabbt!
Nu är det dags för mig att krypa i säng så jag önskar dig en riktigt god natt! :)

Postat av: Patrik

Beror nog på att det var helg, har själv levererat bröd till butiker en gng i tiden. Du skulle åka till alla butiker under veckan även fast det var helgdag.

2007-05-03 @ 21:45:00
Postat av: Honan

GUUD vad söt missebild! Ser urmysigt ut! :-)

Hallojs där! Uj vad mycke du har hunnit med på några dagar bara sedan jag kikade in här sist! Kul att du hittade till min ny-gamla blogg oxå!

Ska hålla tummarna för dig att hela läkningen ska gå snabbt, smärt och komplikationsfritt nu!
Å vad gäller glassbilen... kanske har de helt enkelt missat att ändra tiderna i reklambladen ordentligt? Har ni kollat riktigt? Ring o fråga annars... för företaget förlorar ju oxå massor på att komma på "fel" dag när folk missar dem!

Här har vi turen att få glassbilsbesök två ggr i veckan!.. Dels gamla vanliga Hemglass å sedan något annat företag oxå som jag inte vet vad de heter... Så här års bryr jag mig inte.. men när värmen slår till på allvar.. då är det toppen! :-)

Kramen

2007-05-03 @ 22:32:28
URL: http://spaces.msn.com/ackelhonan/
Postat av: Ella

Men kan de göra så bara??? Fy vad kasst!

2007-05-04 @ 06:52:26
URL: http://livetefter.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ja det var ju trist.Jag handlar inte så ofta glass därifrån längre.Här hemma har dom dille på glassdrinkar:)
Hoppas det blir bra med utslagen nu och att du slipper infektion.

2007-05-04 @ 08:37:33
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Mija

Men kissemissarna var ju sötast i världen!!!!!!!!!!! Och vi fick besök av hemglassbilen.. :) Vi bjuder er på glass!

2007-05-04 @ 09:19:49
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Nette

Godmorgon!
Hoppas du mår bra idag! Hos oss har det kommit kattungar inatt så snart ska jag sätta ut söta kissor på bloggen jag också! :)

2007-05-04 @ 10:47:35
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback