Äntligen kan jag blogga

image144image145


Oj vad jag har saknat bloggandet. Har försökt lite hos mamma och pappa men fick nästan sinne innen jag ens kom in på bloggen. Snacka om att bli bortskämd med bredband.

Har haft en trevlig vecka i Kalmar. Mamma och jag rök inte ihop en enda gång*kors i taket* ;-) Har ätit mycket gott och inte räknat points men lyckades att gå ner 4 hg under veckan*fattar inget* . Försökte promenera lite med mamma på kvällarna och använde även deras motionscykel. Måste erkänna att jag är positivt överraskad över vågen för jag hade iskallt räknat med att gå upp minst 1 kg. Försökte göra bra val men det är svår när det är riktigt god mat som man själv har fått önska.

Nu är det dags att börja räkna points på riktigt igen, har 4 ggr kvar av jämnvikten sedan är jag i mål...igen*längtar*
Ska även öka upp längden på mina promenader även om jag inte kan gå allt för snabbt. Kommer försöka att gå 1 h per dag denna veckan. Sista veckan jag är sjukskriven och måste passa på att komma igång igen.

Var på Ullared i fredags men tyvärr hittade jag inte speciellt mycket till mig. Blev lite linnen och tröjor men inga byxor, shorts, klänningar eller kjolar som jag hade hoppats på.
Fick iof en kjol och 1 linne och en t-shirts i går på mors dag men behöver mer korta byxor och en stickad tröja.
Tänkte ta en tur in till stan idag för att se vad jag kan hitta.

Blir förmodligen en hel del bloggande denna veckan=). Måste ta igen allt juuuuuuuuuuuuuuuu*s*


Kommentarer
Postat av: Nette

Välkommen tillbaka - du har varit saknad! :)
Vi kommer att behålla kissen som är beige eftersom den färgen inte är så vanlig. Förmodligen blir den lurvig och att ha en lurvig beige katt som går ute och smutsar ner sig kanske driver mig till vanvett efter ett tag men...:)
De andra är redan bortlovade - hade helst velat behålla alla men någon måta får det ju vara ;)
Glad att du är tillbaka, kram!

Postat av: A

Välkommen tillbaka.....Har saknat dig:) Ha en bra dag...

2007-05-28 @ 14:31:52
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback