Älste sonen...

hade lite olika tema på skolan idag. Det var olika stationer där man skulle tex se vad som var stapelbart och inte, saker som rullade och hur mycket/lite, saker som var magnetiska och lite pyssel med vatten. Barnen var jättestolta och sonen sken som en sol när han förklarade och visade. Jag blev helt slut och trodde jag skulle be maken hämta bilen och köra hem  mig. Klarade mig hem men däckade i soffan, fattar inte hur man kan vara så slut av att inte göra något alls?

I morgon ska jag på samtal på jobbet*vill inte* med konsulten. Det blir nog en pärs att först köra dit, gå en bit och sedan sitta i samtal i ca 2 h för att sedan prata lite med chefen och sedan köra hem.*bläää*

Sista bilden för i dag. Nu ska jag straxt gå och sova.
natti natti

image130

Kommentarer
Postat av: Nette

Hoppas det går bra idag!

Stackars kisse!!! :D

Postat av: Jim

Om jag någon gång blir helt slut så är det som en förkylning, den kommer när lugnet lägger sig. Jag kan klara en hel dags stress, även om andra i min närhet inte håller med, men sedan exploderar man, eller tvärtom, när man får lite paus. Givetvis antecknas intresseklubben detta!

2007-05-10 @ 12:54:43
URL: http://www.jimweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback