2 möbelaffärer


har vi varit i em och jag blev helt slut, somnade till i bilen hem. Jag känner mig helt manglad, fattar inte varför jag blev så slut. Jag var betydligt piggare efter jag hade fött barn. Vi tog det jättelungt i affärerna, jag styrde tempot. Vi tittade  efter en snygg sängram och hittade en som vi båda kan tänka oss=).

Tror frun i huset får börja gå lite korta promenader snarast så hon få upp orken. Jag vill inte lägga på mig en massa bara för att jag inte kan röra på mig. Har dragit ner på till 18 points men det är lite svårt att laga mat när jag är själv.

Tillbaka till sänggavlen. Vi ska sätta in nya garderober och det blir lite hopkört med säng och sängbord. Vi har sett en snygg gavel utan bord.

image116

Denna fast i ek (bilden är från Mio). Det skulle bli skitsnygg och vilken lycka att slippa städa varje vecka under sängen när det är trångt  är bökit. Vi gillar den fast det finns några fler affärer vi måste kolla innan vi bestämmer oss. *vill ha den nuuuuuuu*

I morgon ska lilltjejen till farmor & farfar, de ska åkta med sin husbil. Det blir även en övernattning, hon är glad och längtar . Pojkarna har turats om innan men nu är det äntligen hennes tur att bli lite bortskämd.

Nu ska jag faktiskt gå och sova, är helt slut!
Trevlig helg!
kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart att du är trött. Det tar på krafterna med operationer. Ta det lugnt och ta inte ut dig i förtid *förmanar* ;-)

Hoppas du/ni får en trevlig helg!

Kram

Postat av: Annelie

Jättefin sänggavel:) Du skulle ju kunna ha en lång eller två hyllor över sängen istället.Det är snyggt och tar ju inte upp någon golvyta;)

2007-05-05 @ 13:13:38
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Nette

Snygg sänggavel och praktisk - inga dammtussar som flyger när man blåser lite under madrassen. Jag vill också ha en sån! :)

Hoppas du får vila ordentligt - det är du värd!

Ps.
Prövade ta foton på kattungarna idag men de ville inte hållas stilla så det blev inget...måste vänta ett tag till innan jag kan sätta ut dem på nätet.

2007-05-05 @ 14:03:32
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback