Ut och gå...

image50


till Eko ska jag alldeles straxt göra. Försöker bara få i mig lite frukost innan vi ska gå. Jag och en vän(arbetskamraten med magsår) ska ut och gå lungt och sakta men jag kommer iaf får lite motion. Planerar även att överraska barnen och maken med en dajmtårta som jag hittade hos
studentmamma. Har inte riktigt bestämt middag än, har lite uppslag men vill inte laga 2 middagar.
Det värsta med min pajade mage är att jag inte bör och just nu inte vågar dricka kaffe*SNYFT*.

Ha en bra fradag...Snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja snart är det helg! Trist bara att det inte är det oftare *S*

Hoppas du finner på vad du ska laga för middag.

Trevlig helg!

Postat av: Carina

Själv har jag inte varit ute sen i lördags,
börjar känna mig instängd här i lägenheten nu.
Mår inte alls bra idag, matfrågan får vänta
några timmar till, ingen aptit riktigt!
Annars är ju fredagen den bästa dagen på heeela
vecka, mysfredag! Kram Carina

2007-03-09 @ 12:25:36
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/
Postat av: Mimi

hehe vilken härlig bild! Dajmtårta DET var längesen, underbart gott. :)

2007-03-09 @ 12:44:39
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Mia

Njut av dajmtårtan den är ju helt fantastiskt god :-)

Ha nu en riktigt myspysig fredagskväll!
Kramiz

2007-03-09 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback