Tjejsnack...

image47


Var det dags för idag =)

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Gå in på nätet och läsa
aftonbladet, titta på de senaste nyfödda , kolla mailen och senaste månade kolla bloggen*S*

· Vad har du för ovanor?
Blir lite mycket data ibland.

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Mer träningsbenägen

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Att inte komma i tid, egocentriska människor, översitteri

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
När jag var föräldrar ledig så gick jag och ändrade i köksskåpen efter att maken hade tömt diskmasinen. Värst var det med ikeas plast muggar och fat i olika färger som skulle ligga i en viss färgordning enligt mig*s*.

Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Ca

Tack för titten hos mig!

Än så länge ser det ut att räcka med vattnet... :)

Postat av: åsa

Alla har vi våra sidor! :)
Jag lägger en länk till dig om det är ok!
Ha det gött!

2007-03-06 @ 13:30:43
URL: http://havsbrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback