Snart måndag igen...

image42

känns som veckorna rusar iväg. Tänk om man kunde stanna klockan eller sänka tempot vad mindre stress det skulle bli. Fast å andra sidan, skulle det verklige bli det? Då kanske man skulle ha ännu högre krav på vad man skulle hinna med. Det är förmodligen inget jag kommer får svar på, så nu ska vi inte bli djupa*s*.

Dagens träningssiffror är:
Motstånd: 6 (5)
Tid:            35 min (35 min)
Distans:    7,54 km (8,3 km)
Förbrukat: 278,5 cal(306,4 cal)

Siffrorna i parantesen är fredagens resultat. Distans och förbrukat blev lite lägre idag på grund av att jag höjde motståndet. I morgon fm planerar jag in nästa träningstillfälle. Planerar oxå att göra lite övningar för min mage, det behövs verkligen. Kul om man kunde ha bikini på stranden för första gången på länge och känna sig bekväm i den. 

Satt och räknade lite hur min viktnedgång har varit och jag har minskat genomsnitt 0.77 kg per vecka sedan inskrivningen den 20/1. Fortsätter jag med det i 3 v till, så kommer jag inom min BMI gräns*längtar*. Helst vill jag klara 2,2 kg på 3 v men absolut på 4 v. När jag har klarat det så ska jag köpa mig något snyggt vår fint som sitter bra.

Nu är det hög tid att forsätta med maten som i dag blir fläskfilégryta med baconost som jag hittade hos
studentmamma. Har kommit in någon fas då inget av de hemmavarande recepten lockar. Har sagt till mannen att säg vad du vill ha så lagar jag men han säger vad han vill ha typ 30 min innan det helst ska vara färdigt. Riktigt så duktig är jag inte eller så kommer han med mat som absolut INTE är bra för vv. Laga 2 rätter gör jag inte.  Tur att jag jobbar kväll nästa vecka för då lagar jag något enkelt tll mig själv till lunch, barnen äter på dagis/skolan. Barnen och maken har ätit när jag kommer hem så behöver jag bara fixa till mig själv.

Ha en fortsätt trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Hej hej, här tittar jag in tillbaka! Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback