Snart dags att jobba.

image66


Jobbar 14.00-18.30 denna veckan. Den store lämnade jag på skolan straxt efter 8. De andra 2 lämnade jag vid 11 på dagis. Där emellan har jag hunnit tvätta lite och träna på crossen + magövningar.

Maten står i ugnen och i dag blir det kycklingfilé med klyftad potatis, morötter och paprika. Till ska det bli lite vitlöksyoghurt. Gör 2 portioner så jag kan ha den andra när jag slutar jobbet antingen i dag eller imorgon. Maken och barnen äter runt 17-tiden och jag fixar hellre min mat själv för då vet jag exakt hur mycket points det är i.

Det var lite festligt när jag klyftade morötterna så kände jag hur det stramade i magen. Kanske beror på de
nya magövningarna för innan har jag bara känt av träningsvärken när jag har promenerat. Det känns faktiskt positivt för då borde verkligen övningarna göra nytta*hoppas*.

Ska straxt gå och äta lite sedan åka till jobbet.
Ha en bra dag!
Kramis





Kommentarer
Postat av: Mia

Vad gör du för magövningar?
Känns som jag oxå skulle behöva det :-)
Kramiz

2007-03-19 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback