Så fel det blev...

image38image39



Då har man varit och vägt sig idag, det blev  -0,3. Jag ska inte klaga då det är minus men jag har varit lite bortskämd med bättre nedgång de senaste veckorna. Har ätit och druckit för lite denna veckan och det var först i slutet av förra veckan som jag började träna lite lätt medans jag gick på pencillin.
Det var bara att jag hade hoppats på under 64 kg nu till onsdag då jag får mitt besket...4dagar kvar...ojoj så nära nu. Som sagt berättar mer på onsdag kväll.

Tur att maken inte var hemma igår för då hade han bara skakat på huvudet åt sin tokiga fru. Hon gick nämligen in i badrummet med 2 par byxor och vägde dem 2-3 gånger vardera för att se vilket par som var lättast. Och vet ni vad ...det skillde ett helt heko. Ja, vad gör man inte för att få ett bra resultat på vågen?*blink, blink*.

Nu lyckades jag med konststycket att skicka iväg ett halvfärdigt inlägg*blondin*. Jaja som jag sagt innan en gång är ingen gång...*s*

Maken kom hem runt 04 i natt och innan jag skulle till vv så sparkade jag upp honom eftersom han skulle ta killarna till fotbollen (det visste han om i går). Vet inte om det blev en lung kväll eftersom jag knappt har hunnit prata med honom.

I morgon planerar vi att åka och titta på bomässan i Malmö. Få höra med mannens föräldrar och de vill passa ett eller alla barnen. Det är nog inte speciellt kul för dem där bland allt folk.

Nu ska vi se om det går lättare att få iväg meddelandet, än det gjorde i natt.

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Måste bara testa en sak...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback